Creatieve Verbindingen van Ella Hueting

Overpeinzingen van een onderwijsmanager

Real world

Hoi Ella,

We kregen een leuke reactie van Marco Derksen. Inderdaad was ik verrast over het aantal mensen dat een kijkje op onze blog heeft genomen. Nooit gedacht en verwacht.
Maar zoals we vorige week al tegen elkaar zeiden: het is ontzettend leuk om te bloggen. Wel fijn dat we het met z’n 2-en doen, want het vraagt ook wel even wat tijd. Mijn kinderen kijken regelmatig mee wat ik nu weer schrijf. Als het te serieus wordt haken ze af. Dus daarom maar iets leuks voor jonge mensen: Poken.

Dé gadget voor 2009 en ik heb begrepen dat er ook al iets mee gedaan gaat worden binnen Techniek. Straks alle studenten een Poken zodat ze een community kunnen vormen. En maken we ook nog een community met docenten, want die moeten natuurlijk niet op die van de studenten.
Ja Marco, even aan jou gericht, het is uiterst leerzaam, want ik zie nu veel meer wat er gebeurt en heb daardoor ook al onderwijsvanmorgen ontdekt. Daar moeten we zeker naar blijven kijken, want weten we hoe onze toekomstige studenten zullen zijn.

Fijn weekend voor iedereen.

groet,
Masja

februari 21, 2009 Posted by | Uncategorized | 4 reacties