Creatieve Verbindingen van Ella Hueting

Overpeinzingen van een onderwijsmanager

‘Twitteren’

Mijn collega, multitalent Carola Werger, stuurde mij onlangs het door haar zelf geschreven Twittergedicht. Carola is hoofd van de opleiding muziektherapie bij het ArtEZ Conservatorium, en ook muzikant, dichter, kunstenaar. Het gedicht heet ‘twitteren’, maar ik lees er veel meer in dan dat:

Twitteren

De merel en ik

wij zien elkaar zitten

de merel en ik

wij verstaan elkaar goed

de merel en ik

wij fluiten en twitteren

de merel en ik

een duet bitterzoet

 

Een intro, het thema

de doorwerking en

finale, da capo

van wat ik al ken.

 

De merel en ik

wij zien elkaar zitten

de merel en ik

wij verstaan elkaar goed

de merel de boomtop

de laptop bij mij

de merel zij fluit wat

ik twitter er bij…

Carola Werger

november 14, 2011 - Posted by | gedicht, Uncategorized | ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

