Creatieve Verbindingen van Ella Hueting

Overpeinzingen van een onderwijsmanager

nieuwe creatieve verbindingen met de muziek

Maandag 1 november start ik met mijn nieuwe baan als directielid bij het conservatorium van ArtEZ. Ik ben er dolblij mee en sta te popelen om te beginnen. Artez is een prachtige organisatie waarbij het onderwijs echt centraal staat. Ik ben er dan ook echt trots op dat ik in zo’n mooie organisatie mag komen werken. Het was wel spannend omdat ik geen muzikale achtergrond heb. Mijn bijdrage ligt dan ook vooral in de  organisatorische en innovatieve sfeer. Afgelopen week hebben mijn nieuwe collega’s Juul Diteweg, Wim Fiselier en ik onze concept taakverdeling opgesteld. Als die is goedgekeurd door het College van Bestuur kunnen we die bekend maken.

Er gaat een wereld voor me open: de wereld van ArtEZ docent Junkie XL, de popacademie, Arvid Jense die als tweedejaars student een compositie mocht maken voor het kleinste muziekinstrument ter wereld, enz. enz. Uiteraard doe ik nu een heleboel opleidingen en richtingen tekort, maar, vergeef me, ik begin pas op 1 november, en ik heb nog maar een heel klein stukje van het conservatorium gezien. De openheid en warmte waar mee ik ontvangen werd zijn voor mij tekenen van een goede sfeer. Grote betrokkenheid van de bestuurders en het management, enthousiasme van de docenten en passie bij studenten stralen er van af.

Was het maar alvast 1 november.

oktober 27, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , , ,

5 reacties »

  1. Beste Ella, ze boffen maar met jou daar op het conservatorium. Heel veel succes in je nieuwe functie. Rock ’n roll!
    Groet,
    Miranda

    Reactie door Miranda Valkenburg | oktober 28, 2010

  2. Wow Ella, dat klinkt goed allemaal. Ik denk dat dit precies bij je past. Veel succes en plezier daar!
    Hans

    Reactie door Hans Mestrum | oktober 28, 2010

  3. Ha Ella,

    Proficiat met deze mooie benoeming. Slim van ArtEZ om jou te kiezen!

    Wens je veel succes!

    Louk Wolters

    Reactie door Louk Wolters | oktober 28, 2010

  4. Hallo Ella,

    Van harte gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging als Arnhems meisje bij een zeer Arnhemse instelling!

    Groeten en tot ziens bij de één of andere verbinding,

    Jan Jansen

    Reactie door Jan Jansen | oktober 29, 2010

  5. Hai Ella,

    Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat een leuke verhalen heb je al na een week. Dit moet de baan van je dromen zijn. Leuk ook weer de verbinding met de techniek en nu van een andere invalshoek. Heel veel succes en ik hoop nog meer mooie verhalen van je te lezen.

    groeten van
    Joke

    Reactie door Joke Gevaert | november 5, 2010


Geef een reactie

