Creatieve Verbindingen van Ella Hueting

Overpeinzingen van een onderwijsmanager

wereldkampioen ligfietsen

De meest opvallende mail kwam gisteren van Tinus Hammink, Programmaleider bij onze faculteit waar het gaat om het leggen van strategische verbindingen. En dat hij daar uitstekend toe in staat is bleek gisteren weer eens. Hij stuurde mij een mail door van Bob Vroegh, student Industrieel Produkt Ontwikkelen bij onze faculteit. Ik ben zo vrij een stukje uit de mail die hij aan Tinus Hammink stuurde in te copieren:

‘Het klopt dat ik zelf een grote passie voor fietsen heb, zelf ben ik tweevoudig wereldkampioen ligfietsen en zowel in 2008 als in 2009 nederlands kampioen tijdrijden op de ligfiets geworden. En ben ik zelf actief bezig met fiets ontwerpen. Vandaar ook dat ik me zeer verheug op het bezoek van Gerard Vroomen aan de HAN. ‘ Bob heeft plannen om zijn eigen Carbon Vouwfiets te maken.

(foto uit fotoboek van Vroegh)

Tinus heeft geregeld dat Gerard Vroomen van Cervelo, die is uitgeroepen tot de ingenieur van het jaar, op 25 maart een bezoek brengt aan de HAN. Gerard zal “gastcolleges” en demo’s geven en vragen beantwoorden over de start-up en het succes van zijn bedrijf Cervélo (bekend om technische en bedrijfskundige innovaties tav wielrenfietsen). Hij zal daarbij de koppeling leggen tussen techniekstudie en ondernemerschap en de techniek achter het wielrennen/fietsen.

maart 10, 2010 - Posted by | bijeenkomst

1 reactie »

  1. Hallo Ella,

    deze happening gaat niet door begreep ik van Tinus.

    Reactie door Hans Mestrum | maart 19, 2010


Geef een reactie

