Creatieve Verbindingen van Ella Hueting

Overpeinzingen van een onderwijsmanager

Fijne feestdagen

Dag Ella,

Dit is mijn laatste post op deze blog. Tuurlijk blijf ik je volgen en zal ook zeker op posts reageren. Ik ga verder met een nieuwe blog waarin ik de innovatieve ideeën op het gebied van Sales, Marketing, Communicatie en Ondernemerschap meer zichtbaar wil gaan maken samen met docenten, studenten en het werkveld.

Ik vond het fantastisch om samen met jou een jaar lang te bloggen. Ik vind Creatieveverbindingen nog steeds een mooie naam en hoop met mijn nieuwe blog die verbinding met jou te kunnen blijven leggen (ik heb de link alvast op m’n blog gezet).

Ik wil iedereen bedanken die het afgelopen jaar de belevenissen van Ella en mij hebben gevolgd. Ik hoop vele lezers ook op m’n nieuwe blog te mogen ontmoeten en hoop vooral ook dat jullie de belevenissen van Ella blijven volgen.

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een fantastisch 2010.

hartelijke groet,
Masja

december 24, 2009 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

