Creatieve Verbindingen van Ella Hueting

Overpeinzingen van een onderwijsmanager

creatieve verbindingen

Hi Masja,

Vorige week een bijzonder inspirerende bijeenkomst gehad bij De Waag Society waar we hebben gesproken met Marleen Stikker, Frank Kresin en Henk van Zeijts, waar we veel  creatieve verbindingen mee blijken te hebben. Miranda Valkenburg van Technologie en Samenleving en Robert Holwerda van ICA waren mee, waarbij we hebben gesproken over de mogelijkheden van een mobiel FAB-lab bij de HAN, een platform voor scenario based design en een mogelijke bijdrage van de faculteit techniek aan PicNic . Natuurlijk kwamen ook de Pico-Crickets aan de orde, en de Scratch dag op 16 mei. Het was een bijzonder inspirerend gesprek. Zeker tegen de achtergrond van mijn reis naar MIT deze week. Ik heb inmiddels mijn koffer gepakt en over enkele uren stap ik in het vliegtuig samen met Janne Reessink. Zij heeft een prachtig programma gemaakt voor de komende dagen. We ontmoeten o.a. onze inmiddels oude bekenden Glorianna Davenport, Mitchel Resnick, Jay Silver en Jae Rhim Lee. Maar ook weer een aantal nieuwe mensen waaronder Amy Smith, Linda Griffith. Ik probeer je tussendoor via de weblog op de hoogte te houden. 

Ik neem aan dat jij inmiddels in volle voorbereiding voor de HAN-KAN marathon bent? Ik zie overal de aankondigingen. Je kan er echt niet meer omheen. Een beetje loper hoort hier toch bij te zijn. Grote lopers ook, las ik inmiddels op de site. Tegen die tijd ben ik weer terug en kom ik natuurlijk even kijken.

Tot snel, Ella

mei 2, 2009 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

