Creatieve Verbindingen van Ella Hueting

Overpeinzingen van een onderwijsmanager

Uit de digitale dip

Hi Masja,

Ben weer terug van weggeweest. Digitaal in ieder geval. Na mijn digitale isolatie was ik het ritme een beetje kwijt. Bovendien een razend drukke tijd. En zo is het blog er even bij ingeschoten. Natuurlijk heb ik wel al jouw berichten gelezen. En nu heb ik natuurlijk ook weer veel in te halen. Wat die meisjes in techniek betreft: daar had ik inderdaad al van gehoord, maar veel meer dan dat niet. Ik ben wel heel benieuwd hoe dat initiatief gaat lopen. Afgelopen maand is Miranda Valkenburg gestart als projecteider van Technologie en Samenleving. Ze gaat heel voortvarend te werk. Volgende week hoop ik dat we de nieuwe versie van het projectplan kunnen presenteren aan de faculteitsraad. In de aanloop heeft Miranda al een stukje geschreven voor de beroepskeuzekrant. Ik zal kijken of ik dat er morgen op kan zetten.

Voor nu, welterusten, en tot snel.

Ella

maart 30, 2009 - Posted by | Uncategorized

1 reactie »

  1. Hoi Ella,
    Fijn dat je er weer bent. Ik heb je wel gemist hoor. Er is zo veel wat elke dag gebeurt en dan kom je er soms niet aan toe. Maar het zou zonde zijn om dat niet met elkaar te delen. Morgen heb ik een ‘heidag’. Vrijdag zal ik er wat over posten.
    Tot gauw.
    groet,
    Masja

    Reactie door Masja | april 1, 2009


Geef een reactie

