Creatieve Verbindingen van Ella Hueting

Overpeinzingen van een onderwijsmanager

Technologie en samenleving

Hi Masja,

Eindelijk zijn we zover dat we wat kunnen zeggen over onze richting Technologie en Samenleving. Gisteren mocht ik een stukje van de pizzabrainstorm meemaken.

090216-009090216-0121

Met deze opleiding willen we studenten die niet primair geinteresseerd zijn in de techniek, maar wel belangstelling hebben voor allerlei maatschappelijke thema’s interesseren voor de beta-opleidingen. Daarbij gebruiken we verschillende thema’s om de beta-vakken te introduceren. We willen daarbij inspelen op allerlei nieuwe ontwikkelingen in de toekomst waar de ingenieur van de toekomst op in moet kunnen spelen. Een mooie illustratie hiervan vind ik het filmpje van Marcel Bullinga die ik al eerder aanhaalde. Ik ga proberen of ik dat filmpje er nu ook in kan plakken. Nou, ik krijg het toch niet zo snel voor elkaar. Ik doe het maar even via de link: http://www.youtube.com/watch?v=-CtdCtiwl1U.

Ik hoop dat we er snel meer van kunnen laten zien op onze website.

Groet, Ella

Update (Hans Mestrum):

februari 20, 2009 - Posted by | bijeenkomst, techniek, technologie en samenleving

Nog geen reacties

Geef een reactie

