Creatieve Verbindingen van Ella Hueting

Overpeinzingen van een onderwijsmanager

Statistieken

Hoi Ella,
Ik heb even gekeken hoeveel keren we al bekeken zijn sinds we goed 2 maanden geleden zijn gestart. Volgens mij doen we het goed hoor.
We hebben 2351 bezoekers gehad (uiteraard tellen wijzelf niet mee😉. We hadden er 833 in december, 1178 in januari en tot en met vandaag al weer 341. De topdag was 263 bezoekers.
Maar dat mogen er natuurlijk altijd meer worden. Binnenkort met Hans Mestrum om tafel voor een tussenevaluatie.

groetjes,
Masja

februari 11, 2009 - Posted by | Uncategorized

2 reacties »

  1. Beste Masja en Ella,

    Ik vind het een leuk initiatief (maar ook informatief).

    Vooral ook om ons campusgevoel wat leven in te blazen.

    Ik zou zo zeggen carry on with the good work!

    Groeten,

    Jan Jansen

    PS Inmiddels ben ik er zelf één gestart voor mijn internationale investment game op Wallstreet (met studenten uit diverse landen). Over een paar dagen is het concept af: http://www.kaledinovawebdesign.com/wordpress/

    Reactie door Jan Jansen | februari 12, 2009

  2. Masja, misschien nog belangrijker dan die cijfers, wat vinden jullie er zelf van? Levert het je energie op of kost het je energie? Het enthousiasme en de gedrevenheid merkt de lezer ook en die zal daarin worden meegenomen. Ik volg het in ieder geval met veel plezier!

    Reactie door marco | februari 21, 2009


Geef een reactie

