Creatieve Verbindingen van Ella Hueting

Overpeinzingen van een onderwijsmanager

de wiskundeleraar

Naar het filmpje op draadstaal

Naar het filmpje op draadstaal

Hi Masja,

heerlijk om in de kerstvakantie weer eens allemaal dingen te doen waar je normaal niet aan toe komt. Een van mijn favoriete websites, waar ik eigenlijk veel te weinig kom, is die van de vpro. Prachtige documentaires en interviews. Zojuist nog even gekeken naar de aflevering van Draadstaal van gisteravond: http://www.draadstaal.nl/ en dan bij het filmpje over de wiskundeleraar. Ik heb me echt tranen gelachen. Volgens mij moet hier veel herkenbaars in zitten bij onze studieloopbaanbegeleiders, en ik denk dat het ook voor veel ouders herkenbaar is. Gelukkig herken ik het beeld niet zo bij onze wiskundelerarenūüėČ.
Tot morgen.

Ella

januari 5, 2009 - Posted by | filmpjes | ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

